شیمی فرزانگان

تا جای ممکن میخواهم به شما کمک کنم تا شیمی تان را تقویت کنید

شیمی فرزانگان

تا جای ممکن میخواهم به شما کمک کنم تا شیمی تان را تقویت کنید

من دانش آموز فرزانگان دو ارومیه هستم و میخواهم اطلاعات عمومی جالبی را در اختیار شماقرار دهم.لطفا با کامنت هاتون باعث دلگرمی ما بشید

اولین عنوان این وب

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم   /   هست کلید در گنج حکیم

.

.

.

با نام و یاد خداوند ناظر و عادل اولین پست را در این وب میگذارم.امیدوارم این وب به شما کمکی بکند تا به شیمی بیشتر علقه مند شوید


از یاد نبرید که:

هر چه دارم رحمت خداست و هر چه ندارم حکمت خداست.


پس بازبانی شکر گذار و قلبی امیدوارم و با کمک خدا این وب را افتتاح کردم.باشد که مشوق خوبی در خصوص درس شیمی برایتان باشم


فی امان الله

  • pari delavar

نظرات  (۲)

سلام؛
من شدیداً به کمک افرادی چون شما نیاز مندم.اگر مایل باشید قصد دارم تا شما را به عنوان یی از نوسندگان وبلاگ از همه چی و همه جای خود ثبت نام نماییم.
سری به این وبلاگ بزنید نظر خود را بیان کنید.
  • عباس توحیدی
  • سایت زیبایی دارین
    موفق باشید...
    پاسخ:
    واقعا ممنون.سلامت باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی