شیمی فرزانگان

تا جای ممکن میخواهم به شما کمک کنم تا شیمی تان را تقویت کنید

شیمی فرزانگان

تا جای ممکن میخواهم به شما کمک کنم تا شیمی تان را تقویت کنید

من دانش آموز فرزانگان دو ارومیه هستم و میخواهم اطلاعات عمومی جالبی را در اختیار شماقرار دهم.لطفا با کامنت هاتون باعث دلگرمی ما بشید

همین الان یهویی

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶ ق.ظ

    شیمی رو خیلیییییییییی دوست دارم     







  • pari delavar

نظرات  (۱)

Teo, vreau s afac reteta asta.Am cumparat acum cateva zile un dovleac de 5 kg, am facut cam din 1.5 kg de miez o placinat deja, deci mai am o gramada.E ras deja, tinut in frigider.daca e deci deja ras, cum mai pot sa obtin piure-ul?Pot pune miezul asta ras la copt intr-o tava asa pur si simplu si il iau cand s-a inmuiat si il dau prin blender?VA:F [19i(17_1161].d.n 0 voturi)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی